وبلاگ

هات رانر ها در قالبسازی قطعات پلاستیکی

قالب های تزریق پلاستیک راهگاه گرم

عمل قالب ریزی تزریق پلاستیک به اواخر قرن نوزدهم باز می گردد و از آن زمان ، این روند به همراه فناوری پیشرفت کرده و به فرایند اساسی ساخت امروزی تبدیل شده اند. سیستم های راهگاه گرم که به انگلیسی Hot Runner نامیده می شود مانند تمام تکنولوژی های دیگر دارای مزایا و معایبی هستند. در این مقاله قصد داریم در خصوص مزایا و معایب قالب تزریق پلاستیک راهگاه گرم(هات رانرHot Runner) به شما کمک کنیم تا بهترین سیستم را برای ساخت قالب تزریق پلاستیک خود انتخاب کنید.

علیرغم تغییر و تحول در قالب تزریق با گذشت زمان ، پایه و اساس آن با دو دسته اصلی سیستم های تزریق قالب دونده داغ و دونده سرد تقریباً یکسان است. هر یک از این انواع دونده مزایای خاص و همچنین اشکالاتی را ارائه می دهد و بنابراین برای برنامه ها و محصولات مختلف ایده آل هستند.

 سیستم های راهگاه گرم (Hot Runner) نحوه کار آن ، و همچنین مزایا و محدودیت های آن را بررسی خواهیم کرد. با درک این سیستم ، تولیدکنندگان می توانند تصمیم گیری آگاهانه تری برای ساخت قالب های تزریق پلاستیک خود اتخاذ کرده و تعیین کنند که کدام فرایند برای بخش آنها مناسب ترین است و بر اساس آن قیمت قالب پلاستیک خود را با کمترین خطا برآورد کنند.

جدول محتوا

نظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
درخواست مشاوره رایگان
در صورتیکه مایل به مشاوره تلفنی هستید فرم زیر را پر کرده و منتظر تماس کارشناسان پارس وب باشید…
دریافت مشاوره رایگان تلفنی
دریافت مشاوره رایگان تلفنی

کليه حقوق مادی و معنوی اين سايت متعلق به شرکت طراحی مهندسی صائن ميباشد | طراحی سايت و سئو توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ پارس وب